.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پايلوت طرح همیار حمل و نقل كشور در مازندران

طرح همیار حمل و نقل به صورت پایلوت در مازندران اجراء می شود.

به گزارش شمال نیوز ،معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این طرح پایلوت از 27 اسفند تا پایان نوروز در پایانه های مسافر مازندران اجرا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس این طرح در هر اتوبوس یک فرد به صورت نامحسوس به عنوان بازرس این اداره کل معرفی و بر روند فعالیت های راننده در طول مسیر نظارت و موارد را گزارش کرده و به اطلاع ما خواهد رساند.

مجید نصرالله زاده با اشاره به اینکه طرح فوق می تواند در افزایش ضریب آرامش و ایمنی مسافران در طول مسیر موثر باشد تصریح کرد: در صورت اجرای موفق این طرح، استانهای دیگر از اجرای طرح فوق استقبال خواهند کرد.

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های مازندران در بخش دیگری از سخنانش از افزایش 20 درصدی جابجایی مسافر طی سه روز گذشته در استان نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل خبر داد.

به گفته وی، میزان جابجایی مسافران درون شهری استان با هفت و نیم درصد به 182 هزار و 319 نفر رسیده است این در حالی است که این میزان جابجایی در سه روز مانده به سال جدید در سال گذشته 169 هزار و 29 نفر بوده است.

نصرالله زاده افزود: میزان جابجایی مسافر برون استانی از 184 هزار و 587 نفر سال 85 به 207 هزار نفر جابجایی مسافر از مازندران به سایر نقاط کشور رسیده است.

به گفته وی، پیش بینی می شود میزان جابجایی مسافراز مازندران به مقاصد مختلف کشور نوروز امسال 20 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جابجایی 11 میلیون تن بار در سال جاری عمر ناوگان باری کامیون و مینی بوس را بسیار بالا دانست و خواستار افزایش اعطای تسهیلات زودبازده برای کاهش عمر ناوگان این خودروها شد.

نصرااله زاده با بیان اینکه 23 میلیارد تومان تسهیلات زودبازده در دو سال گذشته برای کاهش عمر ناوگان حمل و نقل استان به واجدین اختصاص یافته است گفت: عمر ناوگان سواری و اتوبوس استان با کمتر از ده سال به تعهدات برنامه رسیده است.

وی با تاکید بر فراهم آوردن زمینه امنیت مسافران در جاده ها از فعال شدن 10 پلیس نامحسوس با همکاری پلیس راه در جاده های استان در ایام نوروز خبر داد و پیش بینی کرد با این روند میزان تخلفات جاده ها در ایام نوروز کاهش داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.442 seconds.